Cookies används inom många områden för att skapa en bättre och mer personlig användarupplevelse samt för att få en ökad förståelse för användarbeteenden. Utan cookies kan vi inte erbjuda en fungerande sajt men genom att klicka på avancerat nedan kan du ställa in till vilken nivå vi får använda oss av dem. Där kan du även se eventuellt tidigare medgivande.
Välj om denna webbplats får använda cookies för syften enlight nedan beskrivning:
Namn:
spotlight_consent
Nivå:
Skapad:
0001-01-01 00:00:00
Du kan nu surfa vidare utan cookies från TV4. Tryck Ok för att ladda om sidan.
Kraven på flexibilitet har under de senaste åren ökat i många branscher. I det här avsnittet av TV4 Growth gästas Malin Häger av Isabella Marin som är mediebyråansvarig på TV4 och mediebyråprofilerna Sara Bergström, John Aleman och Patrick Wallin för att prata om morgondagens annonsaffär. Hur fungerar marknadens och omvärldens krav på flexibilitet i praktiken hos mediebyråerna och TV4 som mediehus?