Vi och våra partners lagrar och/eller får tillgång till information på en enhet, till exempel unika ID:er i cookies för att behandla personuppgifter. Du kan acceptera eller hantera dina val genom att klicka nedan eller när som helst på sidan för dataskyddspolicy. Dessa val kommer att signaleras till våra partners och kommer inte att påverka webbdata.
Vår cookiepolicy
Vi och våra partners behandlar data för att tillhandahålla:
Utveckla och förbättra produkter. Lagra och/eller få åtkomst till information på en enhet. Grundläggande annonser och annonsmätning. Personanpassad annonsprofil och visning. Personanpassat innehåll, innehållsmätning och målgruppsinsikter.
Hantera inställningar för samtycke
Obligatoriska cookies
Dessa cookies försäkrar att webbsidan fungerar korrekt.
Analytiska cookies
Dessa cookies tillåter oss att analysera sidanvändningen så vi kan mäta och förbättra prestanda av våra sidor.
Riktade cookies
Dessa cookies används för att bättre skräddarsy innehåll för dina intressen.
Tillåtna funktioner
Erhåller säker inloggning
Kommer ihåg val för filtrering, sortering och ifyllda fält
Ej tillåtna funktion
Låter oss undersöka och förbättra användarupplevelsen
Låter oss presentera innehåll som överensstämmer med dina intressen
TV4 ser ett stort värde i att ta in forskning i det dagliga arbetet kring marknadsföring för att på så sätt kunna ta rätt beslut som ger effekt och kunna ge ännu bättre rådgivning till sina kunder och annonsörer.
Nu är det dessutom klart att TV4 har gått in som sponsor till världens största institut för marknadsforskning: Ehrenberg-Bass Institute. I och med sponsorskapet har TV4 exklusiv tillgång till deras forskning och har dessutom stöd av deras forskare.