Skip to main content

TV4 Growth  

Ta del av TV4:s årliga Screening och TV4 Growth i efterhand på TV4 Play

Onsdag den 7 oktober, under en livesänd Screening och TV4 Growth, presenterade TV4 och C More kommande programnyheter under hösten 2020 och våren 2021. Dessutom bjöds det på tips kring marknadsföring från marknadsföringsexperterna Mark Ritson och Katharine Joy Newby Grant och på ett nytt härligt branschsamarbete. Nu är det möjligt att se sändningen i efterhand på TV4 Play.

Under årets Screening bjöds det på ett flertal programnyheter under ledning av David Hellenius. Däribland kan vi under våren se fram emot det känslofyllda formatet Återskaparna med programledarduon Erik Haag och Lotta Lundgren, ett helt nytt matlagningsprogram med Benjamin Ingrosso och det kommande underhållningsprogrammet Masked Singer Sverige där det under Screeningen avslöjades vilka som sitter i panelen – nämligen Felix Herngren, Pernilla Wahlgren, Måns Zelmerlöw och Nour El Refai.

Precis som under de senaste två åren tog TV4 Growth och Renée Nyberg vid efter Screeningen och bjöd på en halvtimme fylld av inspiration och tips kring marknadsföring. Mark Ritson gav sina tips hur man som marknadsförare kan tänka just nu och svarade dessutom på några frågor från några av TV4:s kunder. Katharine Joy Newby Grant, Vice President Marketing på P&G Northern Europe, berättade även om P&G:s marknadsföringsstrategi och om sin syn på om reklam kan förändra personers uppfattning om hur de ser på världen. Dessutom avslöjade Malin Häger, försäljningsdirektör reklam Norden TV4 Media, Helena Westin, ordförande på Komm, och Cornelia Opitz, ordförande reklamfilmssektionen på Film- & tv-producenterna, ett nytt branschsamarbete.