Skip to main content

Nyhet  

TV4 Play nominerat i kategorin Bästa digitala annonsmiljö i Mixx Awards 2022

IAB Sweden Mixx Awards 2022 är en tävling som fokuserar på kreativitet och effekt där de som belönas är team och talanger samt kreatörer och varumärken som har ”tagit interaktiv reklam till nya nivåer”. I år är TV4 Play nominerat i kategorin Bästa digitala annonsmiljö. Vinnarna utses den 30 november.

Under IAB Sweden Mixx Awards utses vinnare i sex kategorier: Bästa digitala kampanj, Bästa sökkampanj, Bästa influencer marketing-kampanj, Bästa annonsmiljö, Bästa digitala säljteam och IAB Person of the Year – IAB Sveriges styrelses pris.

Tillsammans med Acast, Primetime, Kobler och Schibsted Marketing Service är TV4 Play nominerat i kategorin Bästa digitala annonsmiljö.

Här kan du läsa mer om tävlingen och om kriterierna för respektive kategori och här ser du samtliga nominerade.